Update Partner Backoffice versie 1.4
ingevoerd op 2-7-2010
Vandaag is het Partner Backoffice een update doorgevoerd. De vernieuwingen in versie 1.4 het Partner Backoffice hebben voornamelijk betrekking op het instellen van meerdere inlogaccounts voor het partner backoffice. U kunt hierdoor medewerkers in uw kantoor toegang geven tot uw Partner Backoffice met een eigen inlognaam en wachtwoord.
Accountinstellingen wijzigen
Het is vanaf versie 1.4 mogelijk om de inlognaam, emailadres, wachtwoord en persoonsgegevens van ieder inlogaccount te wijzigen.
Extra accounts
Het is mogelijk om extra accounts aan te maken voor iedere vormgever in uw bedrijf. Iedere vormgever die in het Ziber Partner Backoffice moet kunnen werken krijgt hierdoor zijn eigen inlogaccount.
Permissies
Per account dat u instelt, kunt u aangeven welke mogelijkheden het account krijgt. Bijvoorbeeld het wel/niet zien van het provisie-tabblad.
Verder zijn er een aantal kleine bugfixes doorgevoerd, waaronder:
- Wijziging Thuis-scherm: “volgende” en “vorige” voor de “nieuwe reviews”
- Wijziging reviews: deze zijn nu per product, niet per bedrijf.
Het Ziber Team